Samstag, 10. Januar 2009

What´s this?

Det er restene av det jeg fikk til jul. Det var noen som sa at jul er faktisk ikke over enda. Jeg tror at det holder med jul for dette aaret men dere maa bare see paa dette...nydelig =) Ja naa kan en spörre seg hva det er for noe.....=) Det er krydderskilter for aa gjenkjenne det en har planter...=) De er laga av fimo. Men jeg maa si at jeg ikke laga de da. Gjett hva "stavene" er laga av? ja strikkepinner=)
Jeg ble veldig imponert og naa maa det bare bli sommer, slik at jeg kan starte aa plante alt ute i hagen =) Og saa fikk jeg garn som er kjöpt her. Og ja jeg fikk Harmony Woods igjen. Naa har jeg allerede tre par.


















Det jeg lager for tiden er et sjal. Jeg fant oppskriften paa drops sin side. Garnet jeg bruker er Mohair og jeg tror den kommer i fra Tyrkia. Den er ganske tynn og saa tar det kjempe lang tid til aa strikke sjalet ferdig. Begynte paa den i jula og har kommet saa langt.

5 Kommentare:

chocolatehead hat gesagt…

Hei!

Så koselig at du la igjen en kommentar hos meg, sånn at jeg fikk muligheten til å finne bloggen din. Mye fint her, og sjalet blir nok kjempefint :)

Legger deg til i mine favoritter jeg, for hit kommer jeg tilbake! :)

Timotei hat gesagt…

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! (Vesken er enkel å sy. Det klarer du nok fint!) Sjalet ditt ser så mykt og godt ut. Det er så mange fine oppskrifter på Drops sine sider! Synes de pulsvarmerne du har strikket var så fine!

Anonym hat gesagt…

Så flotte de krydderskiltene var! Lur ide, for slike av papir blir jo ødelagt av regn og sol.

Flott sjal du strikker.

frøken ij hat gesagt…

Så fine skilt du har fått :) og sjalet ser skikkelig lett og luftig ut, blir nok flott. Ha en fin søndag :)

Anonym hat gesagt…

Hei!! Dumt å høre du er syk, håper du blir frisk fort, så du kan fortsette å strikke sånne fine ting som du gjør, jeg er helt imponert her jeg sitter:-D

Du fikk takken min for julegave håper jeg? Du skal tro jeg hylte av glede når jeg så den sjokoladen, mamma trodde det var noe i veien men jeg var jo bare glad og jeg klarte ikke gi bort en eneste bit enda jeg egentlig er ganska snill? hm;-)