Sonntag, 25. Januar 2009

Weekend



Denne helga fant jeg en fin radiosender som jeg liker veldig godt og den minner meg om söndager med frokost og radio lytting =) En merkelig sak- at jeg fant den naa.
Den egner seg fint som strikkeunderholdning. Og saa har jeg strikket litt da. En vott, ja bare en fordi det mangler grönt garn her i huset. Jeg kjöpte garnet paa rema 1000 naar jeg var i Norge om sommeren, men naa er den oppbrukt. Men det betyr jo bare at jeg faar lov til aa kjöpe mer garn =) votten er strikka etter egen oppskrift. Men det heter vel ikke vott men hansker? eller?
Og saa er det sjalet som jeg pusler med. det gaar veldig sakte. A strikke en omgang tar en halv time. Men jeg gleder meg til aa ha den paa =)

2 Kommentare:

frøken ij hat gesagt…

Mot slutten av sjalet så strikket jeg en omgang, så måtte jeg gjøre noe annet en stund, så ta en ny omgang. Litt fordi det tok en halvtime, men også fordi jeg ble så stiv i fingrene. Hva heter sjalet du strikker på? Kan ikke huske å ha sett det før..

Og ja det heter hansker når det har fingre :) Har du noen som sender fra Norge til deg da? Hvor i Norge var du forresten?

Anonym hat gesagt…

Fin hanske ja:-)
Og så gleder jeg meg til å se sjalet ferdig!

Jeg har de thelt flott, har vært litt grubbelerende og ikke-blid en stund men i dag snudde det heldigvis:-D