Sonntag, 18. Januar 2009

sewing =)

I gaar hentet jeg fram symaskinen min som har staatt ganske lenge i skapet mitt. Egentlig skulle jeg reparere sengetöyet til mammaen min, men det ble noe helt annet...=) Tenkte at repareringen av sengetöyet skulle tar noen timer, men saa viste seg det at det bare var et stykke hvor sömen hadde vaert ödelagt. Og da ble det dette her:
hihi i dette bildet kan du se skyggen min- er ikke en saerlig god fotograf =) men jeg synes strikkepinnervaesken min ble ganske fin, selv om sömmen er litt skjev =) töyet kjöpte jeg hos IKEA en gang for lenge siden.

3 Kommentare:

frøken ij hat gesagt…

Strikkepinnemappe er veldig greit å ha :)

Anonym hat gesagt…

Har tittet gjennom bloggen din så mye fint du lager, takk for titten.
-Anneli-

frøken ij hat gesagt…

Joda resultatet blir fin til slutt, så det går jo greit :) Men en halv time på en omgang er ganske lenge, så det tar meg i hvertfall 3 timer til å bli ferdig med kanten på sjalet. :0 Ha en fin søndag!