Donnerstag, 1. Januar 2009

2009



happy new year to all of you who are reading my blog. I hope that some of your wishes for 2009 becomes true. My wishes fpr the New Year are not that big. I want to have more time for knitting and that I make process in knitting. But health is more important for sure for my family and my friends. These socks were as well a Christmas gift.


godt nyttaar for alle som leser min blogg. Jeg haaper at noen av önskenes deres gaar i oppfyllelse. jeg önsker meg mer tid til aa strikke og litt fremgang i strikkekunskapene mine=) men det mest viktige er vel helse for familien min og vennene mine.

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Så mye fint du har strikket! :o)

Ønsker deg rt kreativt og spennende år i 2009!

Knittynutter hat gesagt…

great socks...

Bai hat gesagt…

Takk for kommentar. Er du tysk og skriver så godt norsk? Det er imponerande!

Wollmeisen min er frå Tyskland og det er solide prisar på det, ja, det har du rett i. Men eg har høyrd mykje bra om det, så det blir moro å prøve det.

Spennande blogg du har - kjem gjerne innom her igjen!