Mittwoch, 1. Oktober 2008

christmas swap

I signed up for a christmas swap and I am really happy about that and now I want to write more in English so it is better to understand for everyone. =) Today I got the adress of my swap partner-great experience =) In the last time I hadn´t much time to knit and I am a bit sad about it, but I hope that time for knitting is coming, when it gets winter. But now I am taking my drivers license and I am a bit stressed. I think I am not too good at driving car.=)
I wanted to show you a little teddy I made, but he is a bit out of the right direction =)

I dag fikk jeg swappartneren min for en julswap. Det er veldig koselig synes jeg. Den bamsen lagde jeg i fjor tror jeg. synes den blir litt töff han er litt opp ned, men det gaar vel bra. Ellers er det lite tid for strikking, fordi jeg tar förekortet mitt og det er litt vanskelig, fordi jeg er ikke saerlig godt til aa kjöre bil tror jeg =) men uansett saa er det göy...=) Det skal bare vaere en liten oppdatering...=)

Keine Kommentare: