Sonntag, 12. Oktober 2008

news, nyheter und Neuigkeiten

Her snakker alle om den ökonomikrisen som skal komme snart. Men hva kan en gjör mot det? bare haaper at de politikere hjelpe til aa redde bankene? for aa vaere erlig er jeg redd.
Men tross alt strikke jeg videre og videre =) For tide lager jeg en kjole til meg, men jeg vet ikke om den blir fint eller ikke...det hadde vaert litt synd for garnet-dyr mohairgarn....
men jeg skal vise frem ha jeg har laga til naa, ikke av den kjolen, men av alt annet =) lua synes jeg var ganske fint. det var ve en rar dag i dag uten noe program bare til aa slappe av og ikke gjör noen ting.=)

Nothing new today just a day to relax and see what may happen, but nothing did. outside it i more like winter than everything else. I really look forward to christmas this year. I hope there will be some snow.
Here in Germany everyone is talking about the economy crises. Should we fear something? My head is empty now.=)

Keine Kommentare: