Samstag, 20. Juni 2009

nearly finished

For tiden saa er jeg helt fasinert av aa lage collager av bildene mine. Det kan du ogsaa gjöre inne hos picnik. Synes det er kjempe morsomt, men det tar skikkelig lang tid aa laste opp bildene i hvert fall hos meg. Luen er strikket i merino og alpakka. Jeg har strikket den til en oppgave i kunstfaget. Husker ikke helt hva jeg fikk, men det var visst ikke saa bra. Egentlig skulle lua har örer paa, men jeg fikk det ikke til. Noen som har oppskrift paa en lue med örer?

3 Kommentare:

sipusa hat gesagt…

Morsomt å behandle bildene sånn ja:-)
Merkelig at du ikke fikk noe bra på lua, synes den er fin jeg:-) men skal du ikke vise frem bomullsgarnet ditt??! *nysgjerrig*

Anonym hat gesagt…

Hei så morsomt at du la igjen kommentar hos meg! Og takk for at du liker bildene mine, det er en god blanding av mine bilder og min samboers bilder. Vi koser oss med fotografering antagelig slik som du koser deg med strikking. Den collagelinken skal jeg sjekke ut nå!
Takk for tipset og ha en god helg :)

Hanne hat gesagt…

Så mye fint du lager! Flott blogg!