Montag, 8. Juni 2009

handmade

Hei dere som er innom bloggen min.
Jeg har startet aa strikke igjen og dermed ogsaa aa blogge igjen. Jeg er, som mange andre, i lappeteppefever. Skal flytte snart og tenkte at eg kunne lage noe fint til den nye leiligheten. Fargene kommer ikke saa godt fram her, men det pleier jo aa vaere slik.
oppskriften er her i fra. Naar en strikker saa er det mye tid aa tenke. I gaar var det europvalg og jeg synes at det er forferdelig at saa mange höyre partier har komt inn i europaparlamentet. Europa skal jo vaere multikulturell og ikke at alle strever i mot det. Men tilbake til strikking. Jeg har ryddet i garnskuffen min og fant ut at jeg ikke visste hva jeg kunne lage av dette garnet her og saa tenkte jeg at jeg kanskje kunne bytte det mot noe. Saa hvis dere har lyst paa dette garnet saa legg igjen en beskjed. Det er turkis mohair garn og jeg har noen 200 gr av det. Det kan jo bli kjempe spennende hva dere har lyst aa bytte det mot.

4 Kommentare:

Maria hat gesagt…

Teppet ser ut til å bli flott! :) Fine fargevalg.

Frk.Badegakk hat gesagt…

Tror teppet ditt blir kjempeflott! Og så fin blogg du har=D

Velkommen til min kreative verden hat gesagt…

Du presenterer dine arbeider godt. Leg liker "pannekakestabelen". Fint navn du har på bloggen din: )

Anonym hat gesagt…

Så kjekt at du har fått lappefeber! :) Hekle ruter er kjekt!