Samstag, 27. Juni 2009

Finished

Det er mange ting som har blitt ferdig i det siste, men saa glemte jeg bare aa blogge dem. Men naa skal jeg vise fram....=)
Jeg har strikket et par sokker av handfarget garn som heter Christianes Garten og som var veldig kjekt aa strikke med. Og saa klart har jeg laget collage av sokkebildene. Oppskriften er i fra drops.Ja og saa har jeg strikket to oppvaskkluter. Den röde er laget av ökologisk bomull og oppskriften av den er eget.=)Og saa har jeg gjort noe helt villt. Jeg har kjöpt 3 kg med garnrester paa ebay. Etter det saa lovde jeg aa ikke handle mer garn paa resten av aaret. Men som jeg kjenner meg selv blir det vel ikke noe av det. Her kan dere ser herligheten.

Paa tysk hadde jeg sagt at jeg er helt Verrückt, men paa norsk er jeg vel bare helt vanlig garngal.=) Jeg skal vel lage masse lapper av det for lappeteppet mitt. og saa har jeg noen andre rare ideer om alt dette garnet. Har dere noen ideer?
Og saa har jeg brukt symaskinen min for aa sy en veske.
Stoffet er fra restekurven fra IKEA. Synes at stoffet var kjempe fin.
Ellers er det noen par sokker til som jeg skal lage paa bestilling. Men dem skal dere se neste gang.=)

1 Kommentar:

sipusa hat gesagt…

Enig! Stoffet er kjempefint:-)og veske, du er ikke verst altså!

Sokkene dine er også veldig fine.

Kult å få se garnet ditt, blir spennende å se hva du får ut av det:-D er noe annet enn meg mitt nek som kjøper to "cones" med lys mintgrønt maskinstrikkegarn...riktignok svært billig men dog.....*rødme*

Nei, kos deg med garnet, hehe, livet er for kort til ikke å være litt gal, og hva er vel bedre valg enn garngal *juhuu*