Sonntag, 9. November 2008

would like to travel

jeg har sett litt paa bildene jeg har paa dataen og fant disse og ville bare dele dem med noen, fordi jeg synes de er skikkelig fine. det er vel de sju söstre som en kan se naar man reiser med hurtigruta langs kysten.









Det var flott vaer naar jeg var for föste gangen paa hurtigruta, men jeg vil tar en slik tur igjen og reise helt fra kirkenes til bergen og det skulle helst vaere i juletiden.=) og saa sitter om bord og spiser frokost og bare stirre ut og saa skal jeg strikke litt paa panoramaromet =) fint med slike drömmer og flott med aa reise.
men i dag skal jeg hente fram kartet og reise med fingeren rundt i verden. det er en fin söndagsettermiddagunderholding og saa hörer paa lydbok =)
hvor ville du helst reise med fingeren paa kartet? jeg skal til Norge i dag tror jeg....kanskje titter innom Bergen eller gaar paa en av de sju söstre og nyte utsikten =) og saa skal jeg tar en liten tur til Panama, fordi jeg drömmer om aa reise dit noen gang.
god tur =)

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Hallo,
ich weiss leider nicht wie ich Dir eine Mail zukommen lassen kann. Darum versuche ich es so. Ich möchte ja bei dem wichteln mitmachen und Du hattest mir ja auch eine Anschrift geschickt. Leider bin ich aus dem Strickforum gelöscht worden. Würdest Du so nett sein und mir die Anschrift von meinem Wichtelpartner per Mail noch einmal senden. Ich komme ja an die PN's nicht mehr heran.
Meine Mailanschrift ist:
s.backhoff@alice-dsl.net
Ich danke Dir sehr
Liebe Grüße Sigrun

Anonym hat gesagt…

hei kjære.
noe likt gjorde jeg disse dagene. se på bildene frag norge. fra lofoten fra skurtveit. hva i alle verden gjør vi her? i dette triste tyskeland. kjæredlig!
ja, kortet la lenge her før jeg sendte den til deg. i mellom tiden har jeg fått brevet av deg og nå vil jeg sende en ny. yes. denne helgen?
takk i vært fall hjertlig.
sehnsucht.
kuss.
jenny.