Mittwoch, 26. November 2008

Berlin again





Jeg har vaert nok en gang til i Berlin. Den byen blir stadig mer spennende. For förste gang har jeg vaert oppe paa Bundestagbygningen om kvelden og det var bare nydelig =) kjempe flott utsikt. her er det et bildet jeg tok inne hos Bundestagtingen og den er litt graa men fin uansett. i glasstaket er det masse speil som skal reflektere dagslyset dit politikere sitter og snakker om lovet vaart.
Berlin er liksom kulturhovedstaden her. og saa klart har jeg handler litt garn der og. noe flott selvspunnet saueull i rödt.
Kjempe myk og fin =)
ellers er det mye julestrikk og jeg venter paa pakker fra forkjellige swaptingene....vet ikke helt hva det heter paa norsk...=)
Nydelig utsikt her kan du se Brandenburger Tor. saa har jeg kjöpt et armband som er laga i Burkina Faso av gamle plastposer.

Keine Kommentare: