Freitag, 13. Februar 2009

Love it.


I dag var en fin dag for aa ta bilder fordi det var lyst og fint ute...og saa var det fint lys her i "hobbyromet" =) Tenkte at bildene jeg tok av sjalet mitt var ikke veldig fine for et slikt sjal som i virkeligheten ser helt vidunderlig ut da...=)
Tenkte jeg skulle har hatt sjalnaal jeg og, men jeg fant ikke noe som saa stilig ut saa tok jeg noe helt annet da..=) ser her....Tror at jeg skal gi bort sjalet, fordi jeg liker den saa inmalig godt...en skal jo gi bort det en liker best da..=) haaper at den som skal faa den blir glad da...=)
I morgen skal jeg blir et aar eldre og det föles faktisk ikke saant at jeg blir eldre igjen da.. tiden gaar saa fort, men dette aaret skal bli spennende etter aa ha tatt eksamen staar verden aapent...=) Det skal blir strikking allikevel...=) og saa er det et nytt par pulsvarmere paa gang...oppskriften er fra frk badegakk....

Today was a bright and fine day..so the light was great to take some pictures. I wanted to show the scarf from a better sight. But I think it would like to give it to someone else, because I like it that much. Tommorow I am going to be one year older and I doesn´t feel like becoming older AGAIN.

5 Kommentare:

Efigênia Coutinho ( Mallemont ) hat gesagt…

Desire to leave express my admiration to the beautiful work of this Blog, yours truly, Efigênia Coutinho ( MALLEMONT )
BRAZIL
http://poesiasefigeniacoutinho.blogspot.com/

Anonym hat gesagt…

Kjempeflott sjal! Må beholde noe man liker selv også da:-D så vet man at den som eier det setter pris på det;-D

Gratulere så masse med dagen, jeg er et forferdelig surrehue og vet knapt hvilke dato det er men jeg håper at du får et fint år, med masse gode strikkeopplevelser!

Anonym hat gesagt…

Nydelig sjal! Flaskepostene jeg fant var fra to små jenter som hadde vert på sommerferie.. :) Men jeg skal holde utkikk etter flaskeposten din neste gang jeg skal på stranden.. hehe..

Ha en fin dag!

sipusa hat gesagt…

Hei.
Jeg tegnet først fra et fotografi og så filtet jeg etter tegninga:-)

Hvordan går det med strikkinga? Du sa du ville slutte å blogge, og det er jo synd, men du har vel ikke sluttet helt å strikke fordetom?

Hilsen meg

sipusa hat gesagt…

hei
mottakeren satte pris paa det absolutt
jeg haaper likevel du lager noe fint du beholder for det er saa kjedelig aa tenke paa alt man har laget og saa er det ingenting igjen

Hvis du lurer paa hvorfor jeg skrivver aa ogh saann saa er det fordi jeg er i Skotland naa:) jeg og min far, vi feirer at jeg ble 30 og han 60 i fjor host, saa naa er jeg paa internettkafe.

I like it here, it is cloudy and not too warm;)