Montag, 8. Dezember 2008

Winter in Germany


This is how the winter in Germany looks like. No snow, no ice and no cold wheather. We only have rain and some degrees over 0.
But it isn´t like this in whole Germany...would really like to go skiing and laugh about my inexistent talent in skiing =)
But I am still making my drivers license, so it is good that it isn´t to much ice on the streets. Next time I will show you some pictures of what I have knitted in the past, because it was quite a lot.
Many autumn greetings from germany....
autumn? it isn´t winter here. and I maybe it will never be winter here again

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Det er ikke underskjørt nei, det ville blitt det tjukkeste underskjørtet noensinne;-)
det bare ser sånn ut fordi jeg prøvde det på uten å kle av meg først;-D

og med rokk tar det ikke så innmari lang tid å spinne, i hvert fall ikke når man spinner sånn passe tykt garn, hvis man spinner svært tynt; noe jeg ikke er interessert i (les: ikke kan;-) så tar det nok lengre tid.-som det tar lenger tid å strikke med tynt garn regner jeg med!

Skjønner at det kan blir mørkt uten snø, men akkurat når det kommer til skigåing så må jeg innrømme at jeg ikke er så ivrig som deg; jeg har "glemt" at jeg har sånt jeg LOL